Nadwarciański Gród - torfowisko Mokry Ług.

Wtorek, 10 czerwca 2008 · dodano: 15.06.2008 | Komentarze 6

Wstępna inwentaryzacja torfowiska.

Jakieś grzybki

Niezapominajka, zdaje się, że błotna

hmmm nie pamiętam, chyba jakiś jaskier ...jednak to nie jaskier tylko pięciornik

Jakaś rzeżucha

No i bagno zwyczajne,

A tak wygląda samo torfowisko, dość mocno już zdegradowane, ale florystycznie całkiem jeszcze bogate.

Jak już odnalazłem porzucony na czas łażenia po torfowisku rower i plecak to okazało się, że mam gościa :)

Rzekotka drzewna

Vmax=31.6km/h

benasek
| 17:42 sobota, 21 czerwca 2008 | linkuj Znam takich co sie w zabach zakochali. Na ostatnim zdjeciu wydaje sie, ze ta rzekotka juz niejedno widziala i przezyla. Pewnie lubi podrozowac "rowerowym stopem". W kazdym razie fajne zdjecia, pozdrawiam.
mnowaczy
| 08:57 środa, 18 czerwca 2008 | linkuj Super ci ta rzekotka wyszła!!!
tomalos
| 08:38 poniedziałek, 16 czerwca 2008 | linkuj DMK77 > Prawda, że urocze stworzenie? :)
mavic > nie wszamała bo nic nie miałem :)
mavic
| 08:03 poniedziałek, 16 czerwca 2008 | linkuj Ale ostre zdjęcie tej żabki. Pewnie ci wszamała wszystko jedzenie ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czase