Jakoś tak dziwnie wyszło,

Środa, 5 grudnia 2007 · dodano: 05.12.2007 | Komentarze 8

Jakoś tak dziwnie wyszło, że nie zrobiłem dzisiaj żadnej fotki, rano jak jechałem do pracy to było jeszcze ciemno a jak wracałem to było już ciemno. Do pracy pod lekki wiatr (1h 10min) i w dodatku żaden autobus mnie nie wyprzedzał więc nie było za kim pomykać no i do pracy się spóźniłem (odrobinkę:)). Powrót z lekkim wiatrem w plecy (1h 3min). Na leśnym odcinku pojawiło się błotko.

czesiek
| 20:40 sobota, 8 grudnia 2007 | linkuj :)))))))))))))))))))))))))))))))
MŁYNARZ | 13:53 sobota, 8 grudnia 2007 | linkuj Leszcz :P

;)
czesiek
| 20:39 czwartek, 6 grudnia 2007 | linkuj :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
tomalos
| 15:10 czwartek, 6 grudnia 2007 | linkuj nie, nie jadę na nocną masakrę
czesiek
| 10:06 czwartek, 6 grudnia 2007 | linkuj Bo Tomek wstać musi, a Czesiek chce - hehehe.
Tylko lenie.... budzikom śmierć. :)
Aga
| 23:33 środa, 5 grudnia 2007 | linkuj ah i ogromny szacunek za pedalenie po ciemku, do i z pracy!!!!! hehe ja jak zawsze nastawiam sobie komórkę na 6, widząc tą ciemność za oknem du....... nie podnoszę i ide dalej śpiochać na kolejne pół godz :D i tak póki się nie rozjaśni, a Ty dzielnie pedałujesz ;)))))
| 23:31 środa, 5 grudnia 2007 | linkuj "Tomeczku" :D:D:D
Młynarzuś coś knujuś, pewnie zazdrości Ci lampki czołowej i szuka oświetlenia :D :D
No dobrze, dobrze, żarty żartami ;)) dobrego towarzystwa na dobrej imprezie rowerowej nigdy nie za dużo :)
Mlynarz
| 23:00 środa, 5 grudnia 2007 | linkuj Tomeczku jedziesz na Nocna Masakrę do Międzyrzecza?!

pzdr!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jaduz