Godzina snu więcej niż zwykle

Środa, 30 maja 2007 · dodano: 30.05.2007 | Komentarze 5

Godzina snu więcej niż zwykle i od razu nogi lepiej podawały :) Strach pomyśleć co to będzie jak się wyśpię tak zupełnie i będzie z wiatrem :) Bo dzisiaj znowu pod wiatr, coś mnie nie lubi chyba. Oczywiście jest to dojazd do pracy :)

Powrót też się odbył :) Albo ja mam już coś z percepcją warunków wietrznych albo jak bym jeździł w odwrotnych kierunkach to zawsze bym miał z wiatrem

Aga
| 22:33 czwartek, 31 maja 2007 | linkuj nooo wiatrzysko ble az mnie po 13 km gardziołek boli ;p

nie lepiej wyjdzie Ci zostac na nadgodziny? wracaj wtedy kiedy masz jechac do pracy itd, oszukaj ten wiatr! hehehe :D
verbcd
| 14:26 środa, 30 maja 2007 | linkuj upss za dużo razy naciskałem :)
| 14:25 środa, 30 maja 2007 | linkuj Witam
Ja ostatnio równiez mam problemy z tym wiaterkiem gdzie sie nie rusze to jest wmordewind, ale cóż taki jest nasz los
| 14:25 środa, 30 maja 2007 | linkuj Witam
| 14:24 środa, 30 maja 2007 | linkuj Witam
pozdrawiam verbcd

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mpotk