Jak tak dalej pójdzie

Piątek, 25 maja 2007 · dodano: 25.05.2007 | Komentarze 4

Jak tak dalej pójdzie to pewnie będzie nowy rekord na trasie sieradzkiej bo codziennie wyruszam z domu trochę później. Dzisiaj było pod lekki wiaterek, więc nie dało rady mocniej przycisnąć, cholera, muszę wcześniej wstawać.

Aha, w Cielcach mijam ten sam autobus a chwilę potem tego samego rowerzystę, w Charłupi z bramy wyjeżdża ten sam uczeń a na przejściu przy rondzie w Sieradzu ten sam gość w kapeluszu - to moi nowi znajomi :)

Po pracy podjechałem do Marcina do sklepu po rękawiczki i spodenki. Wracając spotkałem kolesia, który łapał stopa, nie było by w tym nic szczególnego gdyby nie to, że rano też łapał stopa, tylko w drugą stronę, zapamiętał mnie i zaczął klaskać jak przejeżdżałem :)

Mlynarz
| 19:13 piątek, 25 maja 2007 | linkuj Tomalos średnią z rana miałeś rewelacyjną! :)
Mam nadzieję, że za jakiś tam czas też mi się uda takie wyciągać na moim bike'u
Fajnie, że śmigasz do pracy rowerkiem, cholernie na tym skorzystasz...
- przyjemność
- zdrowie
- oszczędność czasu i pieniędzy :)

Życzę Ci codziennie dobrej pogody, tak byś mógł zawsze do pracy zasuwać na dwóch kołkach.
A no i jeszcze jak najwięcej klaskających ludzi na trasie :) niech to będzie płeć piękna zwłaszcza :D

POZDRAWIAM!
Piotras
| 11:04 piątek, 25 maja 2007 | linkuj Siema, ja kończyłem w tym roku IV LO w Kaliszu. Co do tras to ja często jeżdżę po lesie winiarskim i wzdłuż Szałego. Krótka trasa po lesie jak nie ma za wiele czasu. Co do dłuższych tras to jak znasz jakieś fajne z dala od asfaltu to chętnie skorzystam. Pozdro.
blase
| 08:59 piątek, 25 maja 2007 | linkuj Tomalos jeszcze Ci się znudzą ci znajomi, albo jak któregoś zabraknie to będziesz się zastanawiał, gdzie się podział, albo czy aby o dobrej godzinie z domu wyszedłeś :))
czesiek
| 08:30 piątek, 25 maja 2007 | linkuj Witacie się chociaż na trasie? :)
Pozdrawiam - Czesiek

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iazaw