To co tygryski

Wtorek, 27 kwietnia 2010 · dodano: 27.04.2010 | Komentarze 2

Wreszcie wybrałem się na normalną wycieczkę w teren, z błotkiem i potem (a nie jakieś tam dojazdy do pracy). Trasa... sam byłem zaskoczony, że udało mi się tak fajnie trasę zaplanować, lasy, pola, łąki, rzeczki, górki, dołki a to wszystko bardzo blisko dużego miasta. Wycieczka super. Po deszczu powietrze było przejrzyste a zza chmur czasem słonko przebijało i światło było piękne... kiedyś sobie kupię aparat, który będę mógł na rower zabierać :) Póki co zdjęcia zrobione po powrocie. I jeszcze dwie sytuacje:
1. Jadę sobie jadę, droga równa, to znaczy równo pokryta śliskim i gęstym błotem, z oddali widzę, że stoi taksówka pod lasem, podjeżdżam okazało się, że jakiś gość w garniturku wpakował się w to błoto swoim mercem, i nie był to terenowy, bynajmniej, tylko taki elegancki, nie znam się ale chyba jeden z lepsiejszych. Razem z pasażerem i jeszcze jakimś przygodnym gościem udało się go wypchnąć.
2. Wyjechałem z Lasu Wiączyńskiego i moim oczom ukazało się pole żonkili... nie omieszkałem skraść kilka dla mej lubej :)