do pracy sobie przyjechałem

Wtorek, 22 maja 2007 · dodano: 22.05.2007 | Komentarze 6

do pracy sobie przyjechałem :)

Akcesoria czekają aż skończę :) (ciuszki wietrzą się na ramie:))

i z pracy sobie wróciłem, trochę lawirując nad Wartą :)

Aga
| 19:51 środa, 23 maja 2007 | linkuj Ja tam się cieszę że w ogóle raz na jakiś czas będziesz wyskakiwać bikiem do pracy :) Przynajmniej będziesz więcej czasu spędzać z rowerem :)
Cześku Ja mam 1 kilometr do pracy i co mam powiedzieć? :D:D:D Nawet nie opłaca mi się go z piętra zrzucać :)
tomasz | 17:58 środa, 23 maja 2007 | linkuj codziennie to nie, dzisiaj zaspalem :<, dochodzą jeszcze dni niepogody i różne inne sytuacje (jak wyjazdy służbowe).
Mlynarz
| 16:33 środa, 23 maja 2007 | linkuj No Tomalos, jak codziennie będziesz tak śmigać do tyrki i jeszcze na weekendy będziesz trzaskać niezłe trasy to dołączysz do ścisłej czołówki BS :D
Wiro niech się boi hehe

pozdrawiam!
czesiek
| 09:29 wtorek, 22 maja 2007 | linkuj Ja muszę lawirować. :),
Tylko 3 km do pracy mam.
Dobrze to i źle. :)
Pozdrawiam - Czesiek
tomalos
| 09:26 wtorek, 22 maja 2007 | linkuj a no spory, i wcale nie lawirowałem nigdzie jak ty tylko prościutko na stanowisko.
czesiek
| 08:29 wtorek, 22 maja 2007 | linkuj Spory kawałek masz do pracy. :)
Pozdrawiam - Czesiek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciwka