do pracy, masakra, ledwo jechałem

Poniedziałek, 21 maja 2007 · dodano: 21.05.2007 | Komentarze 4

do pracy, masakra, ledwo jechałem po wczorajszym szaleńczym gonieniu średniej. swoją drogą dziś (póki co) średnia taka sama jak wczoraj, ale krótki odcinek i prawie sam asfalt

potem z pracy, chcaiłem opacować jakąć nową traskę lewym brzegiem Warty ale znou wyszło że trzeba przez łąkę przejechać spory kawałek

czesiek
| 09:40 wtorek, 22 maja 2007 | linkuj Masówki to nie dla mnie - wielokrotnie o tym pisałem. ;)
Może kiedyś zmienię zdanie - w co wątpię. Na dzisiaj NIE!
Pozdrawiam - Czesiek
blase
| 08:43 wtorek, 22 maja 2007 | linkuj Ok, dyskusja u Tomalosa.
Czesiek, tak sobie myślę, że na maratonie rowerowym, może nie w górach od razu, ale takim jak we wrocławiu miałbyś w swojej kategorii duuuużą satysfakcje i frajde z jazdy. Polecam!
czesiek
| 08:34 wtorek, 22 maja 2007 | linkuj Dlatego ja nie gonię, szczególnie w niedzielę.
Chcę mieć siły na poniedziałkowy poranek.
Zresztą ja w ogóle leniwie jeżdżę. :)))
Pozdrawiam - Czesiek
blase
| 08:26 poniedziałek, 21 maja 2007 | linkuj Nie widzę kategorii "do pracy"
Zaraz będzie chmura tagów, to zobaczysz o co biega ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epatr