Dolny Śląsk. Dzień 0, dojazd.

Piątek, 27 kwietnia 2007 · dodano: 27.04.2007 | Komentarze 3

Trafiło mi się w końcu kilka dni, w które mogłem się wyrwać. Padło na Dolny Śląsk bo są górki, bo stosunkowo blisko no i rodzinka, która mnie przechowała.

Rano pojechałem rowerkiem do Sieradza. Tam miałem trochę spraw do załatwienia (zmieniłem pracę na przykład :D). Z Sieradza chciałem jechać do Wierzbna rowerem jak wyrobię się do południa... nie wyrobiłem się, więc pozostał pociąg do Wrocławia.

Upolowałem ostatni wagon drugiej klasy (za nim był wars a za warsem jedynka, oczywiście nie było wagonu do przewozu rowerów)poczekałem aż wyjdą ci, którzy kończyli podróż w Sieradzu, patrzę a tam... ludzie na korytarzu stoją :(. cóż, wbijam się tam ku ich niezadowoleniu z moim rowerkiem. Było ciasno więc trzeba było się rozglądnąć za jakąś lepszą miejscówą.

Idealne miejsce dla rowerka znalazłem w warsie. Nikomu nie przeszkadzał, gdyż drzwi wyjściowe w warsie były pozamykane (łańcuchami), nawet pan barowy nie miał większych problemów z wychodzeniem z kuchni.

W warcie jechało dwóch braci z Warszawy robić wizualizację na koncercie we Wrocławiu. Przyjemnie się z nimi rozmawiało.

Nie ma to jak solidna gaśnica :)

"Wagon całkowicie dla niepalących" :D Niech się pan wstydzi :P

We Wrocławiu byłem z około 40min opóźnieniem, potem udałem się do Wierzbna (rodzinka) Hubską, Buforową, potem Zerniki Wrocławskie, Święta Katarzyna, Sulimów, Okrzyce, Janików.