Podlasie - dzień pierwszy

Sobota, 26 września 2009 · dodano: 28.09.2009 | Komentarze 5

Podlasie - nigdy tam nie byliśmy to czemu by nie :) Wyjazd zorganizowany na bardzo dużej "prędce". W czwartek zdecydowaliśmy, że w piętek po racy pojedziemy. Szybkie przygotowanie wybór miejsca. Przyśpieszona lektura stron internetowych, przygotowanie map i można jechać :) Na miejscu wylądowaliśmy około 22:00, na nocleg wybieramy pierwszy lepszy lasek w okolicach Siemiatycz :) Rano zbieramy się trochę niemrawie, ale nie ma się co śpieszyć, człowiekowi też się coś od życia należy :)

Postanawiamy jechać wzdłuż Bugu do Niemirowa a tam przeprawić się na druga stronę rzeki promem. Początkowo jedziemy szlakiem bunkrów, potem jakimś gminnym, czasami bez szlaku. W Niemirowie okazuje się, że prom jest nieczynny z powodu niskiego stanu wody. Specjalnie zdruzgotani się jednak nie poczuliśmy i żwawo ruszyliśmy na północ, by zamknąć pętelkę w Siemiatyczach.

Szlak prowadził przez... środek żwirowni :) Ktoś chyba zapomniał o jego aktualizacji

Słupek drogowy w środku lasu :)

niradhara
| 18:28 sobota, 3 października 2009 | linkuj Zdjęcia cudowne, wspaniale oddają egzotykę tych terenów :)))
DARIUSZ79
| 13:50 wtorek, 29 września 2009 | linkuj Bajeczne wszystkie fotosy:) aaahhh wspaniałe tereny do jedżenia
Kajman
| 08:24 wtorek, 29 września 2009 | linkuj No, no!!! Ale tereny!!! Gospodarstwa kwitną a na ten prom jak na fotce to bym wsiadł jak poziom wody byłby zero:)
kosma100
| 07:22 wtorek, 29 września 2009 | linkuj Fajne klimaty i zdjęcia.
No i Wasza sesja zdjęciowa... niczego sobie :-)
Pozdrawiam i do zobaczenia już niebawem :)
djk71
| 04:41 wtorek, 29 września 2009 | linkuj Magiczne i chyba wciąż niezbyt znane, nie do końca odkryte miejsca, klimaty...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iechc