dom - blaszki - brzeziny

Niedziela, 1 kwietnia 2007 · dodano: 01.04.2007 | Komentarze 15

dom - blaszki - brzeziny - ostrzeszów - kobyla gora (szczyt), kobyka g. (wieś), antonin - ostrów wlkp. - kalisz - szłe - kalisz (znowu) - kożminek - dom

Nie daje opisu na razie bo o 6:00 musze jutro wstać a mam jeszcze to i owo do zrobienia

No dobra, tu maly komentarz, w Polsce są dwie miejscowości noszące dumnie brzmiącą nazwę CHLEWO, w jednej mieszkam a drugą dziś odwiedziłem.

tomasz | 21:18 poniedziałek, 8 października 2007 | linkuj no to zapraszam na wycieczkę do mojego CHLEWA :)
mistrz | 21:08 poniedziałek, 8 października 2007 | linkuj witam przypadkiem natrafilem na ta strone, hehe tak sie sklada ze ja mieszkam w tym CHLEWO które miales szczescie odwiedzic :))))
Tomek
| 21:28 poniedziałek, 2 kwietnia 2007 | linkuj Tomalos...a na gorze Bałczyna pod Ostrzeszowem byles kiedys?
Aga
| 18:39 poniedziałek, 2 kwietnia 2007 | linkuj ja już nie wiem co mam napisać, bo cokolwiek nie napiszę będzie to słodzenie :)
ale za takie foty i kilometraż inaczej się nie da :P
genialnie!!!!! a oto taki podziwiająco/marudząco piękny wiersz dla Wszystkich którzy walą setkę kilosów w kilka godzin :P

U Was non stop,
i przez cały rok,
Koła w ruch,
para uch,
a agenciara tylko wzdycha,
że słaba jej kondycha :D
kosma100
| 14:56 poniedziałek, 2 kwietnia 2007 | linkuj Piękna wycieczka ;)))) Gratuluję dystansu.... Muszę pomyśleć nad odwiedzeniem Dąbrowy ;))) Dąbrów w Polsce pod dostatkiem - muszę się zdecydować, którą wybrać ;)
Pozdrawiam serdecznie
P.S. Ostatnie dwa zdjęcia - miód - malina ;)
Mlynarz
| 10:45 poniedziałek, 2 kwietnia 2007 | linkuj Coż mogę powiedzieć...
Cieszę się razem z Tobą!
Gratuluję!
I jeszcze więcej życzę! :)

pozdrawiam!

p.s.
Bardzo ładne zdjęcia i średnia :D
blase
| 23:40 niedziela, 1 kwietnia 2007 | linkuj No proszę zbierał się i zbierał. Marudził cośtam, a tu trach i się wybrał:)

14 i 15 faajne :)
piotru | 23:33 niedziela, 1 kwietnia 2007 | linkuj Pierwsze Tomasza 200 km - gratulacje
Ładne pagórki Wału Ostrzeszowskiego
Pixon > raczej nie chodzi o te same Brzeziny
piepior
| 23:32 niedziela, 1 kwietnia 2007 | linkuj no to dzisiaj z lekka sobie pokręciłas :P nie ma to jak niedzielny wypadzik :) Ja dziś nie mialem takich ambicji żeby gdzieś jechac bo kacyk męczył :D
tomasz | 23:31 niedziela, 1 kwietnia 2007 | linkuj ale nie tych :)
Pixon
| 23:21 niedziela, 1 kwietnia 2007 | linkuj Gratulacje - 200 km to już nie przelewki
Tak się składa, że i ja byłem dzisiaj w Brzezinach ;)
Pozdrawiam
azbest87
| 22:51 niedziela, 1 kwietnia 2007 | linkuj Spoko zdjecia i niezly dystans <wow>
Gratki i pozdro!
brylu87osw
| 22:37 niedziela, 1 kwietnia 2007 | linkuj skąd ja znam te trasy... ten krzyż na szczycie, ten pałacyk...
Pozdrowka z Ostrowa Wlkp.
czesiek
| 22:36 niedziela, 1 kwietnia 2007 | linkuj Foty jak zwykle SUPER. Piękny dzień pozwalał na dłuższy dystan. Gdybym jechał sam... . ;)
Wolę jednak przejechać mniej km, a jeździć z Wiolą.
Gratulacje i pozdrowienia z Wrocławia przesyłają Wiola i Czesiek
Ps. Pierwsza SETA Wioli w tym roku :).
zielak
| 22:33 niedziela, 1 kwietnia 2007 | linkuj o kurcze, ale dzisiaj 200-ek si sie narobiło,
fajne zdjęcia, fajny dystans!

pzdr!!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rkres