Z czasem ostatnio kiepsko

Czwartek, 29 marca 2007 · dodano: 29.03.2007 | Komentarze 4

Z czasem ostatnio kiepsko u mnie i nie zanosi się na poprawę tego stanu rzeczy. Dziś też skromne kilometry wykręcone już po zachodzie słońca ale nieco wcześniej niż wczoraj, tak że dało się jeszcze fotki robić. Niestety zabrałem aparat użytkowany ostatnio przez wszystkich tylko nie przeze mnie no i w terenie po jego włączeniu zobaczyłem tylko napis "Wymień baterie" a potem już nic nie zobaczyłem. Niestety nie miałem zapasowych bo stwierdziłem, że na taką krótką wycieczkę nie będę nic brał. No ale tak dawno nie wstawiałem fotek z wycieczki, więc pomyślałem chwilę, wyjąłem akumulatory z aparatu, ugrzałem je trochę pod pachą, włożyłem, w aparacie wyłączyłem wyświetlacz i nie znając nawet ustawień zrobiłem te oto zdjęcia.

Marne bo marne, ale są, na dzisiaj muszą Wam wystarczyć :)

blase
| 11:41 piątek, 30 marca 2007 | linkuj czyli wszystko się zgadza - jak się chce to można :)
Gorzej jak się karty pamięci nie zabierze;]
czesiek
| 08:50 piątek, 30 marca 2007 | linkuj Też tak zrobiłem - pewnego czerwcowego dnia w Tatrach. Dokłednie pod Przełęczą Krzyżne. :)
Poskutkowało. Akumulatorki były naładowane, ale padły... z zimna. :)))
Pozdrawiam - Czesiek
Ps. Jak najwięcej wycieczek życzę - w Twoim ulubionym terenie.
zielak
| 23:17 czwartek, 29 marca 2007 | linkuj pod paszką zawsze ciepło jest :)

pozdrawiam!!
Mlynarz
| 22:47 czwartek, 29 marca 2007 | linkuj Po tak długiej przerwie, każda Twoja fotka cieszy! :)

Swoją drogą, fajnie że choć masz mało czasu to chwilkę na rower znajdziesz.
Ja też raz mam więcej czasu, raz mniej, ale za każdym razem staram się przejechać choćby kilka km :)

pozdrawiam!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa esukc