Głównie z braku czasu i

Sobota, 24 marca 2007 · dodano: 24.03.2007 | Komentarze 4

Głównie z braku czasu i kiepskiej pogody (ale nie tylko) nie rowerowalem od niedzieli. Dziś nie wytrzymałem i pomimo, że stan mojego zdrowia wskazuje raczej na spędzanie wolnego czasu w łóżku a nie na siodełku wybrałem się na krótką przejażdżkę.

Fotka wykonana 01.04.2006... a w tym roku przebiśniegi przekwitły u mnie jakiś tydzień temu.

tomasz | 23:33 sobota, 24 marca 2007 | linkuj Vicente > kategorie dodałem, ale ich przypisywanie do wycieczek idzie mi jakoś ślamazarnie.

a do żadnej wyprawy jeszcze sie nie przygotowuje, ciągle stoję na życiowym rozdrożu i nie wiem co przyniesie mi kolejny dzień, w każdym razie Skandynawia się oddala i wygląda na to, że będę się musiał zadowolić krótszym wyjazdem.
blas | 21:35 sobota, 24 marca 2007 | linkuj fajny las z przebiśniegów :)
sebol
| 21:28 sobota, 24 marca 2007 | linkuj No wszyscy przy tej pogodzie łapią choroby,ja to jedze ze złamany palcem :p ,no juz pogoda coraz lepsza i robie sie powoli zielone ,bo narazie zieleń sie budzi do życia tak samo ze mna(bo forma nie za dorba narazie)
Vicente
| 20:27 sobota, 24 marca 2007 | linkuj Witam.. Jakoś dłuższy czas juz nie gościłem u nikogo w komentarzach.. ;)
Widze, że dodałeś fajne kategorie Twoich wyjazdów Tomalos. Cieszę się, że jak na Ciebie przystało są one bardzo nietuzinkowe.. ;)
Czy Ty tez się przygotowujesz do wyprawu juz konkretnie...?
Milego wieczoru
Paolo

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iesci