Wycieczka z Tomaszem, znanym również

Niedziela, 11 marca 2007 · dodano: 11.03.2007 | Komentarze 2

Wycieczka z Tomaszem, znanym również jako pyszard. Spotkaliśmy się w Woźnikach i pojechaliśmy do Strońska skąd po obejrzeniu panoramy na rz. Wartę i Sieradz ruszyliśmy na Strumiany. Spotkaliśmy się tam z Marcinem, ale że był na szosówce to mieliśmy inne preferencje co do nawierzchni. Dalej przez Rychłocice pojechaliśmy do Konopnicy (cel wycieczki). Tak dobieraliśmy szlak, żeby było fajne rowerowanie (pagórkowato) i jednocześnie w miarę blisko rzeki, żeby się nie zgubić bo wyjechaliśmy z naszej mapy. Po drodze trafiliśmy na wapiennik (przypadkiem). W Konopnicy odszukaliśmy grodzisko na wysokim prawym brzegu Warty. Roztacza się stamtąd rozległa panorama i jest to bardzo atrakcyjne miejsce na rower ze względu na duże deniwelacje (niektóre zjazdy i podjazdy na granicy moich możliwości). Trasę powrotu ustalaliśmy na bieżąco, na zasadzie "A to tu pojedziemy, kierunek jest chyba dobry". W Grabówce Tomasz zamieniał dętkę i akurat jak przyszło mu pompować to przejeżdżał jego wujek ze sprężarką. Bardzo udana wycieczka w urozmaiconym terenie, zwłaszcza że jeszcze nigdy tam nie jeździłem.