Pogoda rano była bardzo fajna,

Czwartek, 1 marca 2007 · dodano: 01.03.2007 | Komentarze 3

Pogoda rano była bardzo fajna, jednak z upływem dnia się psuła i po południu była już kompletnie beznadziejna. W związku a taką aurą zrezygnowałem już z rowerka. Minęło kilka chwil i zaistniały pewne fatalne dla mnie w skutkach okoliczności :<. Postanowiłem nieco odreagować i poszukać ukojenia w lesie, na rowerku oczywiście. Pomimo deszczu i wiatru pojechałem.

Las Dąbrowa - Chwalęcice - Nacęsławice.

tomalos
| 23:12 czwartek, 1 marca 2007 | linkuj no ja też, tylko napęd czyszczę w takim błotnym sezonie, a reszta to od czasu do czasu, zazwyczaj szczotą przejadę jak błotko obeschnie to sie ładnie wykrusza :)
Pixon
| 22:55 czwartek, 1 marca 2007 | linkuj Czesiek dlatego ja czyszczę tylko napęd po czym smaruje i jazda dalej. Jakbym miał codziennie cały rower czyścić to bym chyba nie wyrobił czasowo. Szkoda, że bez zdjęć ;)
Pozdrawiam Pixon
czesiek
| 19:59 czwartek, 1 marca 2007 | linkuj U mnie było podobnie. Odczekałem w pracy do 16.10 i mimo drobnego deszczyku ruszyłem na wyspę. Im dalej byłem, tym mniej kropel na mnie spadało. :) Generalnie jestem zadowolony. Ponownie wyczyściłem rowerek i po raz kolejny żal mi będzie go brudzić - w jutrzejszej chlapie. :)
Pozdrawiam - Czesiek

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wczyc