Las Krąkowski i żwirownia

Piątek, 23 lutego 2007 · dodano: 23.02.2007 | Komentarze 4

Dziś krótka wycieczka ale warunki niesprzyjające, około -6*C i silny wiatr. W lesie spotkałem znajomego myśliwego - na lisa się czaił.

Byle do wiosny bikerzy i bikerki :)

A taka błotna zmarzlina jest głównym podejrzanym o zepsucie mojej opony.

Aha, dziś nie odczuwałem na rowerze skutków wywrotki z 20.02, przeszkadzają mi jednak w spaniu, gdyż nie mogę spać na poobijanych bokach, pozostają plecy i brzuch.

Aga
| 13:36 niedziela, 25 lutego 2007 | linkuj no wlasnie sio z tą zimą :) teraz pora na zielone fotki :)
heh jak bym weszla do domu z takim rowerem powiesiliby mnie na balkonie za uszy, a rower przez balustradę ;) mnie zdjeliby może po 2 minutach ale rower obawiam sie ze by tam nocowal i czekal az spadnie deszcz ;) hehe
Tomek
| 21:39 piątek, 23 lutego 2007 | linkuj Moze to pytanie juz padlo, moze wiele razy ale zadam je...jakim sprzetem robisz zdjecia?
czesiek
| 21:30 piątek, 23 lutego 2007 | linkuj Fotki 5 i 7 od góry ekstra.
Wracaj szybko do zdrowia.
Pozdrawiam - Czesiek
kosma100
| 21:28 piątek, 23 lutego 2007 | linkuj Rozpacz z tą pogodą i temperaturą :(
Oczywiście jak Kosma zaczyna urlop to temperatura spada i śnieg sypie ;/ a miałam takie ambitne plany ;(
Zdjęcia jak zwykle fajniutkie ;D
Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dzien