Dzisiejsza wycieczka częściowo

Sobota, 3 lutego 2007 · dodano: 03.02.2007 | Komentarze 7

Dzisiejsza wycieczka częściowo wspólnie z sieradzakami :) Umówiliśmy się na moście na rzece Warcie... nie gdzie indziej jak w mieście Warcie. Do miejsca spotkania jechało mi się super z wiatrem w plecy... Sieradzakom jechało się "mniej super" więc wykorzystałem wolną chwilę na zrobienie kilku fotek Warty i jej rozlewisk.

Po czym wyjechałem im na przeciw do Włynia. Posililiśmy się tam nieco i ustaliliśmy ogólny (bardzo) plan dalszego działania. Po dojechaniu do "autostrady" odbiliśmy na N w las i śródleśne łąki.

Natrafiliśmy tam jednak na liczne przeszkody wodne...

...przez które wylądowaliśmy w niezłych malinach.

Musieliśmy zarzucić również jazdę po drodze, która standardowo... cichaczem i podstępnie rozpłynęła się nie wiadomo gdzie nie wiadomo jak.

Sytuacja wymagała oględzin z wysokości...

...i wyszło na to, że musimy kawałek wrócić po własnych śladach.

Potem już szło gładko po ładnych szutrowo-piaskowych drogach. Rozstałem się z chłopakami w Miedźnie. W drodze powrotnej to ja miałem pod wiatr. Jak byłem w okolicach mostu przelatywało ogromne stado gęsi, miałem je nad głową przez dobrych parę minut.

Żeby nie było, że mnie tam nie było :)

kosma100
| 23:31 niedziela, 4 lutego 2007 | linkuj O taki retusz mi chodziło. Ale nie mówię, że to nic złego ogólnie wyszedł bajer ;) Co do Chlewa, hihihihih uśmiałam się. Pozdrowienia dla mieszkańca Chlewa ;)
tomalos
| 21:12 niedziela, 4 lutego 2007 | linkuj aha, nie bać się tego słowa, miszkam w miejscowości Chlewo, czyli w... CHLEWIE :)
| 18:59 niedziela, 4 lutego 2007 | linkuj chyba, że minimalna korekcja poziomów i kompresja to retusz :P
kosma100
| 17:45 niedziela, 4 lutego 2007 | linkuj Pierwsze 3 fotki takie mrrrr ;)
Aż lekko zalatuje mi tutaj retuszem ;) takie niebieskie niebo....no chyba, że w okolicach Chlewo było tak pięknie ;)
tomalos
| 13:07 niedziela, 4 lutego 2007 | linkuj bucik wypucowalem... jadac przez jakis kilometr w śniegu :) był po tym na prawdę czyściutki :)
Mlynarz
| 03:27 niedziela, 4 lutego 2007 | linkuj Tak, fotki (a zwłaszcza pierwsza) również bardzo mi się podobają.

p.s.

Widzę, że bucika w nocy wypucowałeś :D
czesiek
| 23:47 sobota, 3 lutego 2007 | linkuj Trzy pierwsze foty zajefajne - jak mówi moja Córcia. :))
Wycieczka też - domyślam się - superowa. :)
Ps. Ach ten młodzieżowy język. ;)
Pozdrawiam - Czesiek

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciepo