Po wczorajszych błotnych

Piątek, 2 lutego 2007 · dodano: 02.02.2007 | Komentarze 6

Po wczorajszych błotnych przejściach postanowiłem, że dziś po powrocie rower ma być w takim stanie, żebym nie musiał go myć. Wybrałem trasę z większą ilością asfaltu i lżejszym terenem...

Jak pojawiało się błoto to grzecznie zwalniałem a nawet kilka razy przenosiłem rower. Ucierpiał na tym nieco lewy but...

Ale poświęcił się w słusznej sprawie, więc chyba się nie gniewa :)

Zamysł prawie się udało zrealizować, to znaczy mycie rowerkowi by na pewno nie zaszkodziło, ale jak postanowiłem tak zrobiłem i nic mu się nie stanie chyba.

Trasa: dom - Błaszki - Wojków - las - las - Niedoń - Błaszki - dom

Vmax=39.3

Pixon
| 20:50 piątek, 2 lutego 2007 | linkuj Wszędzie takie gówno z błotem zmieszane jest z tego co widzę :/ niech to się osuszy bo aż człowieka nerwica bierze. Nie przejmuj się co Ci mówią o zdjęciach, to w końcu blog rowerowy a nie blog krajobrazowy. Wal zdjęcia rowerowi i będzie dobrze :D
Pozdrawiam pixon
tomalos
| 19:32 piątek, 2 lutego 2007 | linkuj hmmm w końcu to blog rowerowy :) ...a może współczynnik kreatywności mi ostatnio się zdegradował i pstrykam rower bo tak najłatwiej :)
czesiek
| 19:29 piątek, 2 lutego 2007 | linkuj Droga lepsza niż wczoraj. :)) Takie ciżemki to ja mam kilka razy w roku - zawsze w coś wdepnę. :(
Co by to była za wycieczka jakby się nic ciekawego nie zdarzyło.
Nie przejmuj się (wiem: pytanie nie do mnie) Vicente - ja też tak mam. Często pstrykam swojego zardzewialca. :))
Pozdrawiam - Czesiek
Vicente
| 19:12 piątek, 2 lutego 2007 | linkuj Witam...
W ciągu miesiąca kilkanaście osób powiedziało mi, że mam ciekawy blog i fotki w nim, ale jedna rzecz im sie nie bardzo juz podoba: za dużo zdjęć w blogu z udziałem mojego roweru...;)
Tomalos, co Ty o tym myślisz...;)
Pozdrawiam
Paolo
Mlynarz
| 18:50 piątek, 2 lutego 2007 | linkuj Bo Tomalos to chyba takie tylko Pyrrusowe zwycięstwo hehe
Nie musisz myć rowerku, ale trzeba pantofelka wyprać :D

pzdr!
tomecki
| 18:43 piątek, 2 lutego 2007 | linkuj spoko bucik heheheheheh ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yprze