HR max:170 ( 85%)
Kalorie: 3169 (kcal)

Kolejna WielkaNOCNA

Niedziela, 12 kwietnia 2009 · dodano: 12.04.2009 | Komentarze 1

Znowu dopiero wieczorem na rower wskoczyłem. Dziś obrałem kierunek przeciwny do tego co wczoraj. Jak wsiadłem na rower to poczułem, że wczorajsza średnia nie przeszła mi bezkarnie, więc oszczędniej deptałem w pedały i raczej trzymałem się asfaltów. Znowu nie wziąłem nic do żarcia ale wziąłem 10zł i tuż za Turkiem zaopatrzyłem się na stacji benz.w Liona i Marsa, które też niezwłocznie spożyłem :) Spory ruch był dzisiaj (wczoraj prawie zerowy), ale rowerzysty ani jednego.

Trasa

I rozwiązanie zagadki (brawa należą się Kosmie :))

Tak, to licznik, tylko nie tak całkiem normalny. Po różnych doświadczeniach ze współczesnymi licznikami, zdecydowałem się kupić sprawdzony towar wyprodukowany jeszcze w ubiegłym wieku. Teraz już takich nie robią, wiem, że mi nie wypadnie w błoto jak przyłoję w niego kolanem, nie roztrzaska się przy glebie, nie utopi się w burzy, a przewód ma prawie takiej grubości jak przewód od hamulca hydraulicznego :)