HR max:181 ( 91%)
Kalorie: 3497 (kcal)

Wzniesienia

Środa, 1 kwietnia 2009 · dodano: 01.04.2009 | Komentarze 4

Najpierw standardowo do pracy, powrót z moim kochaniem. Moje kochanie było dziś wspaniałomyślne, mieliśmy myć okna jednak Kasia stwierdziła, że pogoda jest tak piękna, że ona sama będzie myła a ja sobie na rower mogę iść. Skorzystałem :D dziękuję Kasiu :*

Pojechałem do Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich. Postanowiłem zrobić taki mały trip poszukiwawczy z możliwie dużą prędkością. Wybrałem na mapie ciekawsze punkty typu: głaz, kościół, stary dom, drzewo pomnikowe. Łącznie było ich 10. Jak postanowiłem tak zrobiłem, zaliczałem kolejne punkty podziwiając przy tym Wzniesienia Łódzkie, które coraz większe wrażenie na mnie robią. Górki, widoczki, rzeczki, ahhh... i do tego ta dzisiejsza pogoda :) Nie były to zawody na orientację z samym sobą bo na każdym punkcie postawiłem punkt nawigacyjny i prowadził mnie GPS i trekbuddy :) Na jednym z punktów wypadły mi okulary i wracałem się później po nie około 4km, nie bardzo mi się chciało, bo gwarancja, że je znajdę była żadna ale były Kasiowe, więc wróciłem i znalazłem :)

Kto chętny to klikać na mapkę