Rano do Goszczanowa spisać rozkłady

Czwartek, 4 stycznia 2007 · dodano: 04.01.2007 | Komentarze 4

Rano do Goszczanowa spisać rozkłady jazdy autobusów. 12.04km, 29min, asfalt 100%.

Potem wycieczka przez Sokołów Karolinę i Lipicze do tamtejszego lasu (byłem tam dopiero drugi raz, pierwszy był jakieś 6 lat temu). Przez całą wycieczkę padał deszcz, na szczęście drobny i mało intensywny, w terenie było pełno błocka (do rej pory strzela mi piasek w zębach), no i standardowo mocno wiało, jednym słowem było super :) (no moze poza tym wiatrem bo zaczynam mieć go dosyć). Po powrocie umyłem rower, teraz musze jeszcze wyprać oblepione błotem ciuchy :/
31.23km, 1h 30min.

Vmax=33.8

yburg
| 15:19 środa, 23 maja 2007 | linkuj Ten grzybek to raczej niejadalny z tego co się znam, na opieńkę to nie wygląda :)Ale za to ten mech wygląda całkiem smacznie ;)
Bartex88
| 15:47 sobota, 31 marca 2007 | linkuj Bardzo ładne zdjęcie i ciekawie opisana wycieczka :)
Pozdrawiam
Anonimowy tchórz | 08:48 piątek, 5 stycznia 2007 | linkuj grzybek... hmmm, nie wiem co to za gatunek, raczej nie jadalny, ale kto wie :). rósł na okazałym dębie gdzieś na wysokości 1,5m, ze dwa metry wyżej rosło ich wiecej, ale ze względu na deszcz nie chciało mi sie już na drzewo włazić.

czesiek
| 08:21 piątek, 5 stycznia 2007 | linkuj Ty to masz dobrze. Gdzie skierujesz koła tam przyroda. U mnie tylko beton, beton, beton... :(((
Ps. Ten grzybek to jadalny jest (łaaadny :) )? ;-)
Pozdrawiam - Czesiek

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa darzy