NOWY ROK

Poniedziałek, 1 stycznia 2007 · dodano: 01.01.2007 | Komentarze 4

O 23:58 wsiadłem na rower, spiąłem sie z nim pedałami zatrzaskowymi i tak przywitaliśmy NOWY ROK. Wyjechałem za zabudowania i tam napiłem sie piwa z moim rowerem. 3.2km, teren 2km, czas 11min.

Po obiadku jeszcze jedna wycieczka. Trasa: dom - Goszczanów - las - Kaszew - pola - las - Goszczanów - dom. Ciepło, chwilami nawet słonecznie, ale wiatr tylko nieco słabszy niż wczoraj. 26.92km, teren 11km, czas 1h 22min.

Vmax=37.2

Mlynarz
| 00:15 środa, 3 stycznia 2007 | linkuj Też zastanawiałem się nad powitaniem Nowego Roku w siodełku. Ostatecznie jednak tradycyjnie tę noc spędziłem w towarszystwie przyjaciół. Było świetnie, bo inaczej być nie mogło - choć przeżyliśmy chwile grozy, gdy na moim podwórku zaczęła płonąć choinka trafiona rakietą hehe :)

POZDRAWIAM!
czesiek
| 08:19 wtorek, 2 stycznia 2007 | linkuj Fajnie miałeś. :)
My też byliśmy na górce, ale piechotą i z szampanem. ;)
Obok Katedry (mamy bliziutko - to nasza parafia) oglądaliśmy sztuczne ognie nad Wrocławiem.
Pozdrawiam - Czesiek

Ps. Wreszcie weszły (u mnie w pracy) Twoje - jak zawsze - piękne zdjęcia.
W domku kilka razy próbowałem i nic.
Tomek
| 17:33 poniedziałek, 1 stycznia 2007 | linkuj ło, nieźle :)
SMOK
| 02:21 poniedziałek, 1 stycznia 2007 | linkuj BRAVVVVVO ! ;D ; ] : ) :O)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cnalp