Poranek był bolesny, do pracy

Czwartek, 6 listopada 2008 · dodano: 07.11.2008 | Komentarze 4

Poranek był bolesny, do pracy pod silny wiatr, za to powrót... po prostu genialny! Wybrałem wariant terenowy i poganłem z wiatrem w plecy wałami i szutrami, tylko chwilami prędkość spadała poniżej 30km/h.
MAPKA GPS

Listopad...

tomalos
| 19:27 wtorek, 18 listopada 2008 | linkuj Chęchem jechałem :) A tak naprawdę to jest to polna droga prowadząca do Włynia, co prawda na pewnym odcinku błotnista (wiosną bagnista lub podwodna) ale nie trzeba asfaltem jechać.

A w Sieradzu nie pod prąd tylko przy Kasztanowej wskakuję na chodnik, zresztą fajnie widać to na śladzie GPS :)
pyszard
| 18:28 poniedziałek, 17 listopada 2008 | linkuj na rondzie trochę pod prąd poszedłeś :P Ślad z gps w okolicy Kamionacza to błąd modułu przy zaznaczaniu punktów czy jakimś chęchem jechałeś?
mavic
| 18:27 sobota, 8 listopada 2008 | linkuj Po zdjęciu nawet widać, że nieźle wiało.
kundello21
| 11:25 piątek, 7 listopada 2008 | linkuj Można sie poczuć jak w enduro:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa empot