Odyseja Świętokrzyska dzień 2.

Niedziela, 5 października 2008 · dodano: 06.10.2008 | Komentarze 10

Dziś start o 9:00. Postanawiamy, że nie będziemy dziś tak łatwo odpuszczać, zwłaszcza, że warunki meteo się znacznie poprawiły, świeci słoneczko :). Na trasie nadal tony błota jednak nie leje się już z nas woda (no przynajmniej z tej górnej połowy nas). Do zaliczenia 10 pk, nam udało się zaliczyć 9. Między 9 a 10 pk Kasia łapie kapcia i opada z sił. Zamieniamy się rowerami i jadę z kapciem na Kasi rowerze. Na PK 10 co prawda dojechaliśmy ale jakieś 15 minut po jego zamknięciu.

A tak wyglądały moje klocki hamulcowe po Odysei (zresztą nie tylko moje), dla porównania obok leży nowy.

Organizacja imprezy pozostawia sporo do życzenia, jak przykład wystarczy powiedzieć, że według tego co było napisane na stronie internetowej nie powinniśmy zostać sklasyfikowani po pierwszym dniu za niezaliczenie ponad połowy punktów a jakimś cudem zostaliśmy sklasyfikowani i to na 4 miejscu w MIXie. Wspomnienia jednak pozostaną jak najbardziej pozytywne :D

Pixon
| 15:47 niedziela, 12 października 2008 | linkuj Mlynarz chciałeś napisać ale dupki na fotce ;)

Nie wiadomo która lepsza :D

Tomek gdybyś tyle nie hamował to nie było by tak zdartych klocków, a zawsze może byś stanął na podium ;]
mavic
| 20:40 czwartek, 9 października 2008 | linkuj Ostro pojechałeś z tymi klockami.
ps. Amor mi się naprawił i chodzi jak nowy ;)
Mlynarz
| 11:33 czwartek, 9 października 2008 | linkuj hehe, Glebi chyba był zmęczony, bo już późna godzina była. :D
tomalos
| 09:04 czwartek, 9 października 2008 | linkuj felgę? ;D
Glebozerca
| 00:13 czwartek, 9 października 2008 | linkuj Takie starcie się klocków to nic innego jak efekt gleby dostającej się pomiędzy felgę koła a takowy klocek...
kosma100
| 23:35 środa, 8 października 2008 | linkuj Klocki są the best :D
A ja miałam nowiutkie klocki... teraz już nie są :D
Pozdrawiam :)
djk71
| 18:25 środa, 8 października 2008 | linkuj Widok był zaiste interesujący kiedy wjeżdżaliście na metę...
Dziwię się też, że przeżyłeś, po tym co Kasia miała wypisane na twarzy... ;)
Mlynarz
| 15:49 środa, 8 października 2008 | linkuj Uuuuuuu, ale laski na fotce! :D

Pozdrawiam! ;)
WrocNam
| 13:16 poniedziałek, 6 października 2008 | linkuj Zdjęcie mówi samo za siebie, co musieliście przejść, Twardziele ;-)
Pozdrawiam
kosma100
| 12:21 poniedziałek, 6 października 2008 | linkuj Gratuluję i podziwiam.
Wielki Szacun dla Kasi :D
P.S. A pod jakim nickiem jest już Kasia zarejestrowana na BS? :>
Pozdrawiam ;p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iataz