Do lasu sokołowskiego standardowo

Piątek, 10 listopada 2006 · dodano: 10.11.2006 | Komentarze 2

Do lasu sokołowskiego standardowo przez Sulmówek, Sulmów i Sokołów. Potem postanowiłem, że przez pola i tereny mniej lub bardziej zadrzewione dojadę do lasu wroniawskiego... co prawda tak się stało ale przyznam, że ze względu na przemierzanie nieznanych mi ścieżek straciłem w pewnej chwili pewność co do swojego położenia. Po drodze mijałem z rzadka rozsiane zabudowania Wroniaw a potem Lipicza. Od lasu wroniawskiego już prosto do domu asfaltem. Przez całą wycieczkę wiał dość silny uciążliwy wiatr, ale poza tym to pogoda była super.

Vmax=41.4

tomalos
| 09:27 sobota, 11 listopada 2006 | linkuj Cieszę się, że foty się podobają. Staram się żeby były przynajmniej jako takie. Trudno się specjalnie mocno przykładać do robienia zdjęć na wycieczkach bo więcej czasu trzeba by poświęcić na patrzenie w wizjer niż pedałowanie, zwłaszcza teraz kiedy dzień taki krótki.
Z tymi szlakami to jest tak, ze prawie na każdej wycieczce pokonuję jakąś drogę której wcześniej nie znałem, tylko że kierując cię na oko w danym kierunku, czasem owa droga skręca z nienacka i... ...ale też jest fajnie :)
Zgadzam się, w przyrodzie jest pięknie, ładne kolory, ładne niebo, jakoś tak spokojem emanuje zewsząd :)
Vicente
| 09:08 sobota, 11 listopada 2006 | linkuj Hej... ;)
Kurcze, Tomalos bardzo lubię ogladać Twoje fotki bo zawsze znajde 2-3 które sobie dokładnie
analizuję. W tym przypadku wzrok mi przybiło do 3 ostatnich zdjęć...
Co do nowych szlaków: Ja bardzo lubie wjeźdzać w to co nieznane. Bo po chwili
przestaje być nieznane a staje się nowym. Żadko kiedy jeździłem wcześniej na rowerze o tej
porze, ale jest bardzo pięknie nawet kiedy jest troszkę zimno.
Pozdrawiam
Paolo

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acwbe