Wschód i zachód

Czwartek, 26 października 2006 · dodano: 26.10.2006 | Komentarze 6

Dziś rowerkiem do Agnieszki się wybrałem. Start przed świtem. Standardowo do Warty, potem główną na Sieradz. W pewnym momencie zboczyłem na nadwarciańskie łąki wschód słońca uwiecznić.

Dzisiejszy wyglądał tak...

...gęsi okazały się łaskawe i w kadr wleciały

Powrót wieczorem, jak wyjechałem z miasta to słońce schowało się już za horyzontem...

...kilka minut później zachodził też księżyc na tle czerwonego jeszcze nieba...

Tak oto zakończył się dzisiejszy spektakl reżyserowany przez przyrodę dla rowerzystów :) Dalszą drogę przebyłem po ciemku, miałem mały kłopot z lampką bo się poluzowała i po każdej zaliczonej dziurze (nawet małej) oświetlała mi oponę. Droga do Sieradza to była walka z wiatrem... za to powrót... prawie całą trasę przejechałem na najtwardszym przełożeniu a licznik pokazywał prędkości oscylujące w okolicach 30km/h, przy moim niewielkim wysiłku :) W drodze powrotniej kawałek przejechałem wałem.
Vmax=39.4

tomalos
| 06:03 wtorek, 16 stycznia 2007 | linkuj Cieszę się, że się podobają :)
blase
| 23:38 poniedziałek, 15 stycznia 2007 | linkuj Nie ma to jak powtarzać się w każdym zdaniu ;)

Dwa ostatnie nieba są rewelacyjne
| 23:35 poniedziałek, 15 stycznia 2007 | linkuj Znowu tu wróciłem - przywołała mnie miniaturka z głównej strony.
Naprawdę świetne fotki :) Jak malowane
Jak meak zauważył, fotki są jak malowane :)
meak
| 15:56 wtorek, 19 grudnia 2006 | linkuj Skusiła mnie fotka na stronie głównej, a tu niespodzianka - jest ich pięć, jednak lepsza od drugiej. Kapitalny jest ten realistyczny rower z bajkowym tłem, a na trzeciej niebo wygląda jak namalowane na pogniecionym papierze, co tylko dodaje uroku. No, super!!
blas | 11:32 piątek, 27 października 2006 | linkuj Nooo
fotki jak malowane.
Na prawdę fajne
czesiek
| 10:18 piątek, 27 października 2006 | linkuj Ale Ci zazdroszczę. Fotki super. Gdym miał wybierać najładnieszą, to ta pierwsza.
pozdrawiam - czesiek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oncic