Podobie jak wczoraj wstałem

Czwartek, 12 października 2006 · dodano: 12.10.2006 | Komentarze 6

Podobie jak wczoraj wstałem przed świtem i poszedłem popedałować. Wydrukowałem jeszcze mapke z rana bo nie chciałem jechac znanymi mi drogami (przynajmniej częściowo). Tym sposobem pojechałem przez Goszczanów do Kaszewa, gdzie skręciłem na Klonów. W Klonowie doścignęło mnie pragnienie ale poratowałem się jabłkami (pycha malinóweczki (=:). Za Klonowem miałem spotkanie z żurawiami o wschodzie słońca - super sprawa.

Przez tereny łąkowe...

...kierowałem się na Miłkowice...

...gdzie dojechałem do Zb. Jeziorsko

Żeby nie było nudno wróciłem przez Wilczków i Ziemięcin
Vmax=41,6

Pixon
| 10:26 piątek, 9 lutego 2007 | linkuj Ekstra zdjęcia szczególnie 1,2 i ostatnie :P
mavic - Paweł | 13:21 piątek, 20 października 2006 | linkuj Fajna stronka i... licznik. Ja mam Sigmę BC 1400 z tamtego roku jest po prostu idealny. Szybko jeździsz ja w granicach 17-19 km/h. w tym roku dokręcam 9000 tys. km, mam nadzieję że będzie 10000. Bardzo fajne zdjęcia
tomalos
| 11:34 piątek, 13 października 2006 | linkuj to jest Zbiornik Zaporowy Jeziorsko :). Rzeczywiście całkiem spory, powierzcniowo w polskiej czołówce.
blas | 17:53 czwartek, 12 października 2006 | linkuj Fajne fotki. Druga mi sie podoba szczegolnie. Spore to jezioro
Vicente
| 15:43 czwartek, 12 października 2006 | linkuj Cześć.
Bardzo ładne foteczki przyznam. 1,2 i ostatnia bardzo ładnie pomyślane a przede wszytskim uchwycone. Miło, że również Lubisz wcześniej wstać i zobaczyć co się dzieje w świecie natury w czasie kiedy ludzie śpią. Przyznasz, że w ciągu dnia mało takich pięknych rzeczy jest dozobaczenia..
Pozdrawiam
Vicente

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo