Ciekawa była droga powrotna,

Poniedziałek, 21 lipca 2008 · dodano: 22.07.2008 | Komentarze 1

Ciekawa była droga powrotna, miałem pod konkretne wiatrzysko i gdy wyprzedziła mnie w miarę wolno jadąca ciężarówka podjąłem desperacką próbę pogoni... nie udało się, styrałem się tylko srogo i jechało się już całkiem ciężko. Za chwilę sytuacja się powtórzyła. Ale to nie koniec, gdy jechałem przez Wartę, usłyszałem za plecami szum gum, po chwili wyprzedził mnie jakiś łepek (jechałem sobie 25km/h). Widzę, że lico ma rozradowane, że "kolarza" wyprzedził. O nie! - pomyślałem - ciężarówkom mogę odpuścić ale jemu nie! Postanowiłem srogo przydepnąć, żeby mu to lico zbladło :D Jak go wyprzedzałem, to licznik pokazywał 55km/h, myślę, że to ostudziło jego zapędy, sam byłem zaskoczony, że udało mi się tyle wyciągnąć pod ten wiatr, ale - jak to zostało skomentowane - to testosteron pedałował ;)

Po jakimś czasie zobaczyłem przed sobą dwóch jegomości na szosówkach i widziałem, że się zbliżam. Jak się zorientowali, że ktoś ich dogania to przycisnęli, a ja sobie pomyślałem, że tamten łepek to był pryszcz, teraz Tomaszu powalcz! :) Jeden szybko spuchł, jednak drugi walczył dzielnie i długo ale w końcu poległ :) Byli to jacyś początkujący szosowcy z mojej okolicy, fajnie, bo może będzie z kim jeździć.